>Ulangtahun PERTAMA~ Aariz Arslan

Posted: 21/01/2011 in happy birthday, sons

>

Selamat pagi!
 Nyaris terlupa nak update birthday Aariz dlm blog.:)

Rasa setahun ini sangat cepat berlalu.Aariz dah pandai bertatih dan panjat tangga semestinya dah master.:) Aariz juga sudah banyak mengomel.Walaupun omelan itu Aariz sorang je yang tahu.:) “mama,baba,dada” tak kira waktu.
Aariz dah banyak makan,walaupun dengan hanya 4 batang gigi depan yang comel atas dan bawah.Tapi agak hairan kenapa berat Aariz sejak kebelakangan  agak mendatar.Namun tak mengapalah kalau kesihatan Aariz baik2 selalu.Malah Aariz dah pandai merajuk bila melihat sesiapa sahaja keluar meninggalkan rumah.Kadangkala dengan berat hati Aariz tetap melambai2 kan tangan..heheh sangat lucu.
Adalah satu kepuasan melihat Aariz berkembang dengan sempurna didepan mata.Gelak dan tawa Aariz sungguh membahagiakan keluarga.
Semoga Aariz akan sentiasa Allah berikan kesihatan dan panjang umur.Tetapkan iman didalam diri agar menjadi anak yang soleh serta menjadi penyejuk keluarga.Yang paling utama Aariz taat pada Allah dan hormat orang tua.Anak2 mama dan babah adalah harta yang tidak ternilai.Semoga akan terus bersinar selamanya..InsyaAllah.

SELAMAT HARI LAHIR 
SAYANG…..
Comments
  1. AQisH says:

    >aloloo..kejap je kan..sedap nama aariz tu😉

  2. tenangsudey says:

    >wah anak akak… comel sgt.. heheeyang akak tanyer pasal kedudukan singapore dalam speedtest tuDownload kedudukan 17Upload kedudukan 22

  3. Cik Agogo says:

    >hepi besdey aariz~~!!adoiii….gebunya pipi beliauuu…. macam nak cubit2… teringat kat aiman🙂

  4. Dee says:

    >happy birthday aariz..moga menjadi anak yg sihat dan soleh..

  5. Shiela Latif says:

    >selamat hari lahir aariz…semoga doa ibu dimakbulkanNYA. amin.

  6. Elyana says:

    >hepi besday aariz..moga sentiasa dlm lindungan rahmat Allah..muahss

  7. imanmom says:

    >happy b'day aariz,jadilah anak yang berjaya n sayangi mak ayah..

  8. aQueen says:

    >hepi beday abg Aariz..from adik Eve!

  9. dZana says:

    >slm ell.. apa kbr.. smga ell skrga sihat2 selalu.. jap jer dah sth si aariz yer.. tahniah.. smga cepat besar yer..

  10. Emy Omar says:

    >Happy Birthday Aariz..psst Ell,saya dah dapat GA gift tu..thanks ye,sorry lambat inform busy lately ni..thanks again

  11. larradanish says:

    >selamat hari lahir aariz..semoga aariz membesar menjadi anak yang soleh.amen

  12. ~ Lady ell ~ says:

    >Neon>>mekasih…Aqish>>mmg kejap..masih x puas main ngan baby kecik.n mekasih nama Aariz tu.bkn senang nk cari nama ank ni….

  13. ~ Lady ell ~ says:

    >tenang>>tq n tq…:)

  14. ~ Lady ell ~ says:

    >u'ols..thnx doakn utk kebaikan Aariz ya…semoga u'ols mndpt ganjaran sewajarnya….insyaallah.

  15. kakngah says:

    >rasa cpt btl masa berlalu.. mcm baru jek melahirkanslmt ulang tahun aariz..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s