Anugerah Blog Ibu Mithali~(award)

Posted: 16/10/2010 in awards, blogger
Bismillahhirahmanirrahim…
Alhamdulillah dapat lagi satu award drpd seorang sahabat SHIELA .Bukan calang2 award ni tau,Award IBU MITHALI.
 
 Aduhai,terharu sungguh kalo betul Ell dapat anugerah mcm gini.jauh sekali kalo nak diiktiraf ke Ell ni ha.Org kata ibu mithali ni mesti seorang yang mempunyai sifat2 yang takwa dan ciri2 pengorbanan terhadap perkembangan ank2.Sanggup bersusah payah demi memjadikan ank2 seorang yang berjaya kepada negara dan masyarakat.Tapi itu semua mesti didalam didikan dan cara islam.dan apa2 lagi lah ciri2 nya yang menjurus kepada pengorbanan dalam agama.Apa2 pun mekasih la Pn Shiela yer..
Dan sememangnya ibu2 mesti dihargai.kerana ibulah yang tak putus2 mengiringi doa dan restu yang menjadi pendorong kejayaan anak2.Dan semestinya juga u’ols ni yang bergelar ibu layak menerima anugerah ni dari blog Ell ni.Ibu yg mana tak nak tengk kejayaan ank2 kan…
Dah bebel2 yang tak berapa nak panjang ni, Ell serah kan lh Anugerah ni kepada u’ols yang membaca.Terima kasih.Tapi u’ols ni, kalo tak di senaraikan nama takmo amik kan…sukati u’ols lah.tapi Ell ikhlas memanjangkan award ni.Dan pls jgn kecikkan hati Ell ni yer..sudi2 lah terima.
Comments
  1. suffer8zine says:

    congratulations 4 award

  2. rasp says:

    clap clap clap…sesungguhnya i sokong 200% yang u calon yang terbaeeekkk untuk award nie…congrats sis!

  3. qellissa says:

    tahniah for the awards….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s