Terkena Virus Tag ~Shiela

Posted: 15/04/2010 in blogger, tag
Adeh! Ell dah terkena virus..hep me!! Pandai ekk ko PUAN SHIELA.dh kena TAG ni ko palit kat aku sekali.:D
Ok lah u’ols..memandangkan virus ni idak le bahaya bebenor,Ell terima je lah..terpaksa REDHO walaupun pada mulanya nak mengelak,tp terkena jugak..:P Siaplah u’ols pasni tersebar virus ni.

Virusnya ghupe TAG gini..

1. Siapa diri anda di rumah??

seorang isteri dan ibu yang hebat dimata ank2 dan suami.(well terpaksa puji diri sendiri utk memotivasikan diri ya..:P) itu juga salah satu doa kan..

2.Siapa anda dikalangan rakan-rakan??
Ntah..tak berani nak menilai diri sendiri dr pandangan org lain..:P

3.5(lima) benda yang anda inginkan tapi belum tercapai??

-Sebagai seorang Islam mesti punya keinginan pergi ke Mekah,sudah tentunya untuk menunaikan umrah dan mengerjakan haji.(bersama family)

-melancong ke oversea,mana2 pun boleh lah..tp yang ada DISNEYLAND lg bagus..:) (juga bersama family)
-mengembara ke seluruh dunia..(lainkan dgn melancong) ada yg nak sponsor? wink*

-nak renovate rumah ala2 celebrity HOLLYWOOD

-Nak dirikan sebuah CANDY SHOP dgn label LADYELL.Korang ada,takde kan..Ell pun tak de…hahaha.. yg ada verangan je..

4.Nama pasangan anda??
Aminulrashid bin Hj Arshad

5.5(lima) perkara yang anda suka tentang pasangan anda??

-seorang yang sangat mengambil berat hal2 keluarga
-bekerja keras demi keluarga yg tercinta

-tegas mendidik anak2 bukan garang ya..

-suka bersukan(badminton).buktinya ada DISINI juga DISINI,dan yg terbaru DISINI.Orangnya tak besar,tak kecik tp sedang2 je:)

-slalu puji masakan Ell walaupun tak seberapa..berbunga2 hati i u..:) dan paling Ell suka tak pernah sekali2 mkn kat kedai luar melainkan kalau we’ols jenjalan je atau ssekali dgn kwn2 dia lps game dia.Masaklah apa je,telur goreng mata kobau pun dia suka..:)


6.Bila tarikh anda couple??

maksudnya tarikh mula kapel lh kan…mahap ye mmg tk ingat tp yg pasti time Ell form 2 kira2 15-16 thn yg lalu..:) 

7.Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda??

bila mengusulkan cadangan utk kawen diusia muda dgn mak abah Ell dan mendpt sedikit kereguan dr kedua2 belah keluarga,yelah mcm tk pecaya betul ke laluan yg kita org pilih ni. N apa pun akhirnya..inilh kami skrng..Alhamdulillah (cinta mati i tell u..)

8.Lagu tema cinta??

Jawapannya ada DISINI 🙂

9. Apa perubahan yang anda ingin lihat pada pasangan anda??
tidak perlu memerlukan perubahan apa2 sbb Ell terima dirinya seadanya.tp kalau perlu berubah Ell rasa sikap PELUPA dia tu.Part ni yg mmg Ell tk gemar sgt.Sbb kalau suruh dia beli brg wlaupn 2-3 jenis msti disuruh tulis sbb katanya bnyak bnda krja yg nk dingatknnya,tkut nnt lupa. Mmg selalu pn lupa.Tp at least tarikh n klau ada bnda2 pnting lain tu dia tk lupa..;)





10.Tag rakan yang lain 
Haa..tengok gambar ni pun dh tau kan.. KAMU ler semua yg sedang membaca.. ada kapel kan..(jgn tipu..) SILA AMBIL BAHAGIAN ya utk buat ini tag.(ada unsur2 paksaan disitu..)






PENGORBANAN MU DIHARGAI~ihiks*




Comments
  1. mummy_ayu says:

    salam kenal…tq coz jengah my blog…jom tuka link.

  2. mamarempit says:

    MAK OIII…besonye telunjuk…ngeeee…takot sehhh….CAM kena ugut ngn tailong plak…hehehe….Nanti akak free akak buat….hehehe…esok nk ke JB..ada meeting…senin la…kalo rajinn

  3. Shiela Latif says:

    hahaha…time kasih lah kira ko terpaksa jugaklah menjawab virus tag nie kan??..huhu…kira oklah tue..memandangkan krn ko lah aku ada jugak blog nie..apa jer yg aku dapat lepas nie..ko akan dapat jugak…tak kira…huhu

  4. alamak.. kene buat ke??bab tag2 ni yg malas ni

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s