Anugerah buat MARSHA

Posted: 18/11/2009 in awards, daughters

Tuesday,Nov 17,2009

Tempat:Sek Keb Ayer Baloi

Acara:Majlis Penyampaian Anugerah Kecemerlangan 2009

Tarikh:17 November 2009

Masa:9.00pg-11.30pg

Intro nya pun u’ols dh tau kan Ell nk citer mengenai apa.Semalam 17Nov sprt yang tercatat kat atas tu,Ell dgn hsbn diundang ke majlis yg meraikan anak2 cemerlang dlm akedemik dan Ko-korikulum Sek Keb Ayer Baloi.

Al-kisahnya Marsha pun ada tersenarai antara salah seorang pelajar2 tu.Bagi tahap satu,darjah 2 Marsha dianugerahkan PELAJAR TERBAIK MATEMATIK.Kalau diikutkan,sebenarnya prestasi Marsha agak sket menurun sbb dia tak dpt menguasai kedudukan dalam kelas Tempat pertama,ke-2,mahupun ke-3 sprt penggal pertama persekolahan.Mungkin pelajar lain berusaha lebih gigih kali ini.Walaupun kedudukan nya no-4,Ell bersyukur jugak lah sekurang2nya ada yang boleh dibanggakan.Apa2 pun haruslah dihargai segala usaha supaya Marsha akan lebih bersemanagt utk terus berusaha sehingga berjaya.Buat Marsha dn kami sekeluarga.. kisah ini ditulis dn simpankan disini sebagai kenang2an kita di hari depan.:)

Buat kakaks or abangs yang anak2 nya menduduki peperiksaan besar SPM,hrap bertenang ya.Ell faham kerisauan sebagai ibu bapa.Apa pun kita berdoa dn InsyaAllah mudah2an..dgn harapan mereka semua dpt laluinya penuh tenang dn BERJAYA.

Comments
  1. e_ja says:

    tahniah buat marsha ell..mudah2an kejayaan demi kejayaan terus dicapai selepas ni nanti..:)akak juger sgt berdebar menanti keputusan upsr yg akan kluar esok..doakan ye ell..

  2. Dee says:

    tahniah marsha..mmg kan..slalu ibu bapa yg over debarnya..tp kena keep cool dpn anak2..nti dorang lg gabra..hahaha..

  3. ratna says:

    tahniah marsha.. bangga ibu & ayah awakk.. kalau saya pun pasti bangga.

  4. Brilliant Marjan@اداويه says:

    salam..tahniah tuk adik marsha..do the best ^_^cam parents sy pn,still bg semangat walau xhebat tp penting b'jaya dlm bidamg masing2.stiap ank ada kelebihan yg tersendiri.itu lg baik n jadi org..

  5. rasp says:

    tahniah marsha…well done! u make ur parents proud!u make me proud :)anak2 u sis, pandai2 semuanya…syukur alhamdulillah dengan pencapaian dorang kan sis…

  6. neezareef says:

    tahniah marsha..moga2 tetiap taun marsha dpt ya

  7. ~ Lady ell ~ says:

    e-ja>>>mekasih kak…insya'allah usah ayg berterusan mesti meninjukkan kejayaan.ell yakin ank akak mesti bakal mendpt keputusan cemerlang.:)Dee>>>mekasih..yelah dee,tk boleh tunjuk sgt depan ank2..nk nasihat/ingatkan pun sket2 je..nnt dia bosan plak.

  8. ~ Lady ell ~ says:

    ratna>>>mekasih…insya'allah,izzah pun nk menunjukkan bakal menerima kejayaan tu..:)Brilliant Marjan>>>terima ksih..:)mmg itu ler kejenya mak bapak ni..kekadang bukan setakat semanagt je,tp trlebih mcm berleter plak.:)jgn merendah diri,kamu pun hebat aper..betul,tiap anak ada kelebihan memasing.

  9. ~ Lady ell ~ says:

    rasp>>>syukur2 sis…peperiksaan yg kecik2 ni boleh lah kita nmpk kecemerlangan nya sis..yg besar tu esok,belum tentu lg.setiap tahun makin hebat cabarannya sis..ank2 ell pandai?boleh la sket..*bersyukur..*sis pun apa kurang nya..btw tq ya sis..:)neezareef>>>mekasih..insya'allah.

  10. reena says:

    congrats marsha… sejuk je hati ell kan??

  11. zeti says:

    tahniah marsha.. pndai math rupanya🙂

  12. Izan says:

    congrates marsha.. ni mesti mak dia rajin ajar kat rumah ni yek =). bagus2

  13. ~ Lady ell ~ says:

    reena>>>thnx..bukan takat sejuk hati..hati pun trsentuh kalau ank2 ni cemerlang.nnt u pun rasa yang..zeti>>>mekasih cik zeti.:)alhamdulillah..boleh lah sket2.:)izan>>>thnx izan.mak die ajar sket2 je..jerit nye yg lebih.:Dtp mmg dia rajin usaha sendiri..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s