~Kunjungan~

Posted: 14/10/2009 in blogger, friends

Wednesday,Oct 13,2009

Hari selasa,bukan semalam tp minggu lps Ell menerima kunjungan seorang teman pada jam 3ptg.Dia blogger jugak tp agak kurang mengaktifkan diri semenjak dh jadi tokeh kerepek ni..Ya,now she dh berhenti keja dn jadik peniaga kerepek kecil2an..Syabas! semoga berjaya dlm bisnes.:)

Ct ni duduknya kat Johor je..tp ni adalah pertemuan pertama Ell dgn Ct.Memandangkan rumah mertua nya di Benut(melalui laluan utama rumah Ell ni),apa salah nya singgah kan.kalau selalu balik kampung,nk singgah pun boleh.”Tp sori lah dik,hari tu akak dapat sediakan roti cicah kuah dalca je”.

Segan rasanya nk tayang muka yg ala2 tak siap tuh.Terima kasih utk Ct sbb emel kan gambar ni sbb tak de satu pun dlm simpanan Ell gambar kami ber-2.Ct ni org nye kecik molek je..slim plak tuh.

.

Sebaya rupanya Aryan ngan si Aidil(anak CT) tu.Ngam2 tua Aidil sebulan dr Aryan.yg pakai t-shirt oren tu hsbn CT

1 more picture pls…
Sebenarnya susah nk amik gambar budak berdua ni sesama..Si Aidil tu ligat kemain.Bila kita rasa dia dh ready,bila snap dia toleh tempat lain.Sib baik sempat capture satu sblm Ct berangkat balik.
“Mekasih ya Ct sudi bertandang ke teratak akak nih.Maaflah kalau Ct rasa akak trkurang layanan ke..kurang selesa ke..apa ke. Senang2 singgah lagi dn jgn serik nk dtg tau”
Comments
  1. bspotgurl says:

    budak2 kecik mmg cute dgn aksi2 dorang yg selamba jek

  2. neezareef says:

    hi ell..wah dah bejumpa ya..yelah kebetulan smpai kt area umah tu ape salah singgah kan…bila la dpt jmpa ell lak nih..

  3. *ayu* says:

    muka ell nampak letih & pucat la sis… u take care ek?

  4. Dee says:

    lama x nmpk ct..dh maju ek..baguslah..a'ahlah..u nmpk penat..rehat tau..

  5. rasp says:

    kalo dpt jumpa live mmg sronots kan sis…
    sis, u look tired and muka pucat laa…
    byk2 kan rehat tau sis..
    take care of urself!!!

  6. ct rahani says:

    salam k.ell.. wah dah apdet dulu dah.. kiter pun baru jer apdet kt blog kiter.. hehehe..

    sonok dpt jpe live ngan akak.. layanan pun 1st class aper.. sampai skrg tau terbayang2 dalca mak mertua akak tuh.. len kali klu gi umah akak lagi harus la order dalca tuh awal2.. hikhikhik.. lenkali dtg jb jgn lupa singgah umah sy lak k..

  7. ~ Lady ell ~ says:

    bspotgurl>>>
    betul lah..kekadang tah hape2 je…tp mencuit hati:)

    neezareef>>>
    kak,kalau ada rezeki dn panjang umo,insya'allah kita jumpa nnt.BP tu bkn jauh pun..:)

  8. ~ Lady ell ~ says:

    ayu>>>
    yelah sis..u pun perasan ekk.

    Dee>>>
    ct tu,katanya nk berniaga pasar mlm pulak katanya dgn kakaknya.tp masih mohon lesen.jual kepak ayam kalau tk salah.jual kerepek tu biar suaminya yg teruskan katanya.So,mmg ada kemajuan lah tu.

    alamak…serius sgt nmpk letih ke muka ELL ni?

  9. ~ Lady ell ~ says:

    rasp>>>
    seronok sis..tp memula tu rasa kekok kan..yelah,pestime jumpa ..

    oh tidak!..psst! sis,tu kan sebenarnya camera yg salah setting.Dia set yg tak de flash punyer…hahahah lg tak mau ngaku ekk sis.betullah sis..mmg nmpk letih n pucat.mekasih ambik berat.:)

    ct rahani>>>
    salam ct..maaf lah lambat balas komen u'ol semua nih.

    mekasih ct ya..sudi singgah jumpa akak.mmg feel jumpa live ni lain rasa seronoknya.tp maaflah akak pun ada malu lg tu sket2.layanan 1st class?alamak…ayat penyedap rasa ni mesti ada ekk.apa2 pun mekasih sekali lg.n kalau nk tempah dalca tu khabar awal2 eh.

    insya'allah..kalau ada ke JB tu akan roger eh.:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s