Sahabat dan Teman

Posted: 25/05/2009 in blogger, friends

Monday,May 25,2009

Kadang2 kita selalu kekeringan idea utk menulis kan.Nah,hari ni benda tu dh kena pd Ell nih.Ell tak tau apa nk citer,apa nak tulis melainkan kisah yg agak tak berapa nak menarik.Tp kena update jugak kan..

Owh ya,ada jugak yg special.Award ni ha…Ell dpt dr Yann sbb Ell antara 20 pengomen top di blog nya.Tp jales gak ah..Ell dpt award je,top 2 dier dpt perfume…😦 Alahai..gigih betul korang mengomen ekk.

Apa2 pun mekasih lah yann ekk.yg penting silaturrahim ni tetap trjalin.Tak kisah pun ada penghargaan atau pun tidak.Persahabatan yang jujur dan ikhlas tak memandang semua tu.Macammanapun Ell tetap rasa dihargai dgn benda2 cenggini.🙂

Tp kan,sempat gak lah Ell karang puisi ni buat u’ols yg bernama teman:-

Teman,

salam dihulurkan tanda trjalin persahabatan

ku bersyukur kerana kita dipertemukan

Pertemuan tak terduga ini

membuahkan kasih sesama kita

Suatu nikmat dari-Nya yang amat kuhargai

Teman,

kasih yang kuhulur

tiada kupinta balasan

sayang yang terlahir adalah

pancaran dari

ketulusan hatiku dan keikhlasan jiwaku

Teman,

ku bermohon

agar kita akan bersama

mencapai kebahagiaan di dunia

lebih-lebih lagi di akhirat sana

dan ku bermohon

moga ukhuwah ini akan sentiasa dalam rahmat

dan mendapat syafaat dari Ilahi

di satu masa nan abadi…

Terima ksih

pada mu teman-teman

yang sudi bersama-sama ku

diwaktu suka mahupun duka…

~Ladyell~

Comments
  1. TauruzMama says:

    Ohh temankuuu…tima kacehh bebanyakkk’ss ats pemberianmu itu…sgt terharuuu…Ell,TQQQ so muchh tauruz dh receive last few days tp xleh upload gambo la..memcm hal kt opis nehh

  2. ARIFFDA says:

    ell buat puisi, ok la tu
    ada idea…
    hehehe

  3. Dakjaat™ says:

    bab2 puisi ni .. tak reti nak faham ..🙂

  4. Dee says:

    pandainyer berpuisi..dee pun sronok dpt teman spt ell..moga persahabatan di alam maya ini berpanjangan..amin..

  5. Brilliant Marjan says:

    kak ell tq tuk puisi sahabat & teman tu..sy hepy kwn ngn kt ell..doa smoga p'sahabatn ini kekal..amin..smoga kak ell & family sihat hendaknya ^_^

  6. ct rahani says:

    k.ell.. x sangka lak jd pengomen dpt adiah.. hehehe..

    wah pandai akak berpuisi.. syahdu lak bila baca.. semoga persahabatan kiter terus terjalin.. Amin..

  7. ~ Lady ell ~ says:

    TauruzMama>>>
    sama2 kasih.. P

    owh ok,ell phm masalah opis tauruz tuh.tauruz suke ke sama itu hadiah…🙂 terima seikhklasnya tau..

    Ariffda>>>
    erm..boleh la..ini pun boleh dikatakan ceduk dr sana sini..😀 tdk ler 100% idea Ell.

    Dakjaat>>>
    kamu nih…ini puisi simple je..tiada brmadah tiada brhelah…straight je ayat nyer..🙂

    Dee>>>
    Seronok ke kenal ngan Ell…mekasih.. :)Ell pun mcm tu tau.
    kalau kita ikhlas brkawan,insya'allah akan kekal ..

    Brilliant marjan>>>
    TQ adik…sama2 kita brdoa ya.doa sesama muslim buat saudaranya adalah antara doa yg dimakbulkan kan..

    ct rahani>>>
    tahniah buat ct ya.. tumpang happy gak🙂

    bila plak kita brpeluang nk brjumpa ya..🙂

  8. Yan says:

    huhu pandai ell berpuisi…

    anyway nice meeting u

  9. ~ Lady ell ~ says:

    yan>>>
    alah,biasa jer.

    me too..🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s