1st kad raya..

Posted: 19/09/2008 in kad raya

Smlm lewat petang trgerak nk keluar rmh gi kt mail box amik surat..wah..dlm bnyk2 surat tu ada nama utk Ell.Berebut tau u’ols Ell lari2 masuk dlm umah tunjuk kt hubby yg Ell dpt kat raya yg pertama…dgn megahnya Ell teka, ni tntu dr blogger nih..tp dr sapa ekk.?

Pd u’ols yg dh dpt,tntu kenal tulisan siapakh iteww… wah..tk sangka Ell dpt kad raya dr blogger yg sgt vogue n populer tau.. seronoknye..tp kn, nape Ell lmbt dpt ekk.Ni mesti sbb si posmen yg lmbt buat keje…ke..sbb jauh.Ah! tk pe la..jnji dh dpt…

Ni ha kadnye.cantik kn.. Ell suka sgt.Time kasih EJ…tah bila nk balas..

Ell pn menyusun 10 jari memohon ampun dn maaf andai ada trkasar bahasa,trsilap kata sepanjang perkenalan kita didlm dunia blog ni…

Maaf Zahir & Batin

Ell pn nk ucapkn terima kasih pd mzznana coz bg kad raya moden ni…sv budget kn nana…papepn dgn hati yg ikhlas….tqvm
Dengan ingatan tulus ikhlas,Ell mengucapkn Selamat Hari Raya buat nana..
Andai ada kata2 yg menyinggung rasa,jgn simpan dlm hati ye..
Maaf Zahir & Batin..




*sesiapa yg nk kad raya dr Ell juga..pls don’t shy email ur add at ladyell@hotmail.com or marsha_dina@yahoo.com.my.

*add yg Ell terima hari ini tepat 12mn je yg Ell terima ye..kalau tk,trlepas lh u’ols semua…tq..


Comments
  1. Izan says:

    wah… da dpt kad raya. sejak dok jauh ni da tak dpt kad raya lg da.. siannya kat diri sendiri…

  2. ita.itu says:

    best ek kalo dpt kad raya zaman2 moden nih..hehe

  3. reena says:

    hehe…kite pon baru dapat 1 jek kad raya…siannye..tak glamor gitu

  4. rasp says:

    brbunga2 hati bila dpt kad raya kan😀

  5. TauruzMama says:

    wahhh bestnye kan dpt kad raya..

  6. ladyell says:

    izan>takpe..buat,pastu pos kt alamat sendiri…hikhikita>bestttt…reena>alah siannye…rasp>betulla sis..tauruz>ha'ah…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s