Save orang utan ,cun..??

Posted: 17/09/2008 in awards, cun, orang utan
N3 kali ni tk de cite, cuma nk bermegah dgn award yg Ell dpt..hehe suuukaaa sgt.
Bab2 award ni laju je ekk nk update tp bab tag menge’tag’ ni gigil satu bdn…Award kali ni dpt dr shafa n atune.thnx guys…
Award ni bak kata shafa mmg unik…jrg org nk bagi award binatang nih…tp cute je bb org utan nih..:)

Award ni Ell suka..tgk tul2 award apa..ada tk kene mengene dgn Ell.haha giloss punya perasan .
N pd u’ols semua yg cun, yg ada dlm link list Ell, tolongglh ambik ye….merayu sesangat.Plzzzzz…
*uish asikla..mengambik award…tk cukup kaki n tgn….tq semua..
Comments
  1. ~ mzznana ~ says:

    hola ell…aq amek ek…aq pun suka gak award2 ni..wahaha…x malu tul…akekeke

  2. ladyell says:

    sila2 jgn malu2.amik je…ish org dh kasi .

  3. * ayu * says:

    thnks yang!

  4. atune® says:

    hahha…korang kalau bab award mmg lajuuuu….cube bab belanja aku mkn…ngeeeeeeeeee….

  5. ita.itu says:

    sama kita..kalo tag je terus gigil..haha

  6. rasp says:

    a’ah yg, bila kena tag je terus parkinson kan hahahahaha

  7. reena says:

    nak ambik gak *ihik* dgn tanpa rasa malunya..

  8. ladyell says:

    ayu>welcm sis..atune>boleh…aku blanja,ko bayar.ok deal.ita.itu>ha'ah kn..rasp>haha nk tau symptom2 parkinson mesti sbb kene tag.reena>jgn malu2 amik je…ikhlas nk bagi…sesuai dgn reena yg cun tu…ewah..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s