Pertengahan Ramadhan…

Posted: 15/09/2008 in puasa, ramadhan

Alhamdulillah…dh 15 hari kita menjalani ibadah puasa kn…tk terasa masa berlalu begitu cepat sekali….Ell pn tk sangka ank2 dpt puasa penuh setakat ni..w/pn d’ols masih kecil..syukur….
Dpt ke kita mengumpul pahala dgn sisa 15 hari lagi kita dibulan ramadhan yg penuh keberkatan ini…

Pd u’ols semua Ell mengucapkn selamat menemui malam LAILATULQADAR…..
masya’Allah…dpt ke kita menjadi salah seorang yg bertuah dn beruntung itu…. Adakah kita salah seorang insan yg terpilih?layakkah kita?Hanya tuhan yg tahu….

Comments
  1. zeti says:

    alhamdulillah, da 15 ari kita b’posa kan.. smemangnye zt pun risau samada amal ibadah zt selama 15 ari ni diterima Allah ke x.. huhuhu.. semoga kita dpt mlipatgandakan lg ibadah kita kan ell, insya allah..p/s: thniah kat ank2 ell yg bjaya posa full.. hopefully leh full smpai akhir ramadhan, insya allah🙂

  2. Mieza says:

    Insyaalllah yang…sama2 kita tunggu….:D

  3. Ayu says:

    amin amin amin…insyaAllah Ell… lagipun, Allah Maha Mengetahui….p/s: tu lah kan, pejam celik, pejam celik, Ramadhan dah hampir nak tinggal kan kita lagi…🙂

  4. atune® says:

    Beribadahlah seolah² kite akan mati pada hari esok and Carilah rezeki seolah² kite akan hidup 1000 thn lagi…Selamat Menjalani Ibadah Puase dgn rase Ketaqwaan Ell…

  5. Redbloodsnow says:

    Alhamdulillahhhh…Zie tingin ssgt nk temui mlm lailatul qadar..tp ittew ler..i’m not among the chosen one😦sobsobsob..hehe😛

  6. alicia says:

    cepat jer kan masa….sama la kita mendapat hidayah tu…amin..

  7. TauruzMama says:

    Tahniah kt ank2 Ell..15ari lagi..huhu..

  8. ita.itu says:

    wah anak ko pose penuh ke…brp umur dia ek..terer siot

  9. ladyell says:

    zeti>insya'allah..mieza>tunggu ttp tunggu kak…ayu>ramadhan dh nk meninggalkn kita ,raya nk tiba…..atune>sama2lh kita…redbloodsnow>semua org nk temui mlm tu zie..sapa yg tk nak….alicia>amin…tauruz>thnx…15 hari lagi….nk raya…ita.itu>7thn n 4thn…yg 7thn tu thn lps puasa penuh..kalau thn tk dpt puasa penuh tk patut…yg 4thn tu…3hr awal puasa..asik termkn terminum je …tp bila ckp puasa..berebut die kumuh mulut ko…tk de paksaan k…die nk sendiri..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s