wow!

Posted: 06/08/2008 in car, pictures

when hubby surf the net pasal kete kn,ladyell trtarik ngan yg nih.

Diamond mercedes

Wey,don’t w ols wish we hv dis bling,bling car.looks great but cost lots of money of coz.I think if we hv it,sah2lh nnti kene curik kn.tk satu keta pun, dia cuba kumpil 1-2 biji diamond tu.Tk sanggup…tengok je boleh.nk dpt,oh! mungkin tdk.tp apa pn cukuplh dgn apa yg kita ada skrg.harus sntiasa brsyukur..

Comments
  1. shafa says:

    Bawa kete ni x blh bergegar ni,nanti diamond dia jatuh..rugi laaa kan..buat bersandar curi diamond lagi susah kan.

  2. ratna says:

    mau kecut jer perut kalau kita bawak kete ni..takut org rompak.. tp kalau satu diamond hilang kita mana nak perasan..kan.. jadi, kereta ni mmg khas utk org taraf kaya gila2 gaban la..

  3. supermummy says:

    kalau ada kete ni konfem tak jalan kete..letak kat rumah jer..agak2 takde duit jual la diamond tu satu2..kehkeh

  4. ladyell says:

    shafa,ratna,supermummy>btul tuh apa u ols ckp.kalu ade kete sah2 kite ni tido ngan kete je kn.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s